باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باران میباردبه حرمت کداممان نمیدانم!
من همین قدرمیدانم باران صدای پای اجابت است
خدا باهمه جبروتش دارد ناز میخردنیاز پس مي دهد

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

 

الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
آمین

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن .

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم
دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم !
به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه !
پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار

فرستنده : behrooz/ahwaz

 

 

خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه
دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ،
درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی !

فرستنده : behrooz/ahwaz

 

 

" خدایا مرا فهم ده تا متوقع نباشم که دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند "

فرستنده : دیبا

 

 

آرامش چیست؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به آینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا
لحظه هایت سرشار از بوی خدا ...

فرستنده : telesm

 

 

خدایا!خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!

فرستنده : hana

 

 

جاده های زندگی را خدا هموار می کند
کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ...

فرستنده : رستا

 

 

اجـــــــازه خدا؟؟
می شه من ورقـــــــه مو بدم؟
می دونم وقت امتــــــــــــ حان تموم نشده
ولی من دیگـــه خسته شدم

فرستنده : مرتضی جون

 

 

خدایا
آن قدر برپای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است
که سر به دامان دیگری نسپاریم . . .

فرستنده : mehrshad_shz 091771285vv

 

 

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است . . .

فرستنده : mehrshad_shz 091771285vv


 

 

شعاع مهربانیت را روز به روز زیادتر کن!آن قدر که روزی بتوانی همه را در ان جای دهی..آن وقت تا خدا فاصله ای نیست......

فرستنده : Elahe 22

 

 

با شادی و سرور و خنده ای دردل زندگی کنید
در این صورت خدا نیایش شما را خواهد شنید حتی اگر کلمه ای هم بر زبان نرانید . . .

فرستنده : MoTeZaaD


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:47 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 801
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 802
بازدید ماه : 1192
بازدید کل : 892916
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33